Vi er en tandlægeklinik bestående af engagerede medarbejdere, der sætter en ære i at tilbyde den bedste behandling.
Du vil opleve, at vi går op i at give dig en god oplevelse, uanset om du har tandlægeskræk eller ej.
Du kan læse mere om nogle af vores forskellige kompetencer her:
Kontakt os på 4494 9994, hvis du overvejer at skifte til Herlev Tandlægeklinik ApS.
Din første tandlægetid
Ved din første tandlægetid hos Herlev Tandlægeklinik ApS bruger vi lidt længere tid på at lære dig og dit tandsæt at kende.
Vi ser gerne, at du møder ca 10 minutter tidligere til din første tandlægetid, så vi har tid til at få styr på formalia vedrørende journal. Hvis du medbringer dit sundhedskort går registreringen hurtigere.
Vi prioriterer dialog og gennemsigtighed
Som en del af dit behandlingsforløb udformer vi løbende en behandlingsplan, hvor vi giver dig et overblik over, hvilke problemer og behandlinger du kan forvente i fremtiden, og hvordan du bedst vedligeholder en god mundhygiejne.
Vores mål er at sikre dig en god oplevelse og et godt tandsæt, uden at det skal koste mere end højst nødvendigt.
Betalings- og udeblivelsespolitik
Der afregnes efter hver behandling, med mindre andet er aftalt. Betalingen kan ske med enten Dankort, MobilePay eller kontanter.
Er du forhindret i at komme til den aftalte tid, skal der meldes afbud i så god tid som muligt. Vi er rigtig kede af, når en patient udebliver til den aftalte tid, da det er bekosteligt for klinikken og en anden patient kunne have udnyttet tiden i stedet for. Derfor ser vi os nødsaget til at tage et udeblivelsesgebyr som er fastsat af sygesikringsoverenskomstens § 21 som for tiden er kr. 263,00.